nyårsafton



Ännu en gång har mitt jag svikit och spårat ur till att bli lat och inte orka blogga.
2008 har hunnit bli 2009, och jag tycker allt att min nyårsafton blev lyckad. Visst, helt crazy, men ändå kul. Började hemma i metropolen Gemla, åt god middag med efterrätt tillsammans med mamma, pappa, Erika och Adam. Var borta i mitt andra hem, där inte bara Ellen var, utan även Andera, David, Emily och Thim var. Söta Ellen gjorde mitt hår till något av det finaste jag har varit i mitt liv - jag älskar den flickan.
Runt klockan åtta stod alla i vårt lilla sällskap och väntade på bussen, och efter att den kommit till oss vart den ungefär 10 minuter försenad eftersom vi hade lite problem med busskort. Resan till stan bestod av skratt, pissepaus och prat. Väl inne i stan var vi först hos Marcus, riktigt mys. Vid halv tio följde jag David till bussen, sen var det Johan som gällde. Där var det sjukt mycket folk kan jag lova dig! Och jag blev riktigt glad när jag såg Vanja komma. Senare träffade jag Sandra, Felicia, Lukas och Alex - jag blev verkligen glad.
Tolvslaget kom, jag och Ellen skålade in det nya året tillsammans och lovade att vi skulle ha ett lika bra år igen. Vilket jag tror.

Än så länge så är 2009 helt okej.
Allt är som vanligt, jobb, sura miner och missförstånd.
Great



Titta huvudvaerk och ER1KAA på bilddagboken om ni vill se fler bilder från nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0