Rusk och Lars Leksell

Jag är så trött på mörkret just nu, för det är tusen gånger jobbiagre att gå upp på morgonen när det är bäcksvart utanför fönstret. Och vädret gör ju inte heller det lättare, det är fakitst en negativ sak med Växjö, att det alltid är sånt jävla skitväder. Jag vill ha sol, kallt och lite snö nu ett tag framåt, inte regn, grått och dimma. Det är ju vinter! Våren och sommaren är väldigt välkommen.

Skoldagen har börjat ganska bra, vi tittade på filmen "Rainman" på engelskan. Nu har vi datakunskap, vi ska göra en varsin powerpoint-presetation om ett ämne. Jag ska skriva om Lars Leksell, mannen som uppfann den första strålkniven för tumörer- det låter ju ganska intressant eller hur?!
Och jag fick MVG på dataprovet i Word.
puss & nyp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0