Sista dagen på lovet

Orolig sömn i natt, som vanligt dagen innan skolan börjar igen.
Jag hade tänkt vända tillbaka dygnet, men det gick inte så bra. Somnade väl runt halv ett igår kväll, och har varit vaken till och från hela morgonen. Drömde en massa sjuka drömmar, de blev bara konstigare efter varje gång jag vaknade... Vid elva ringde syster till mig, även om hon låg i rummet jämte mig. Vi bestämmde oss för att titta på film i hennes säng och mysa lite. Vi tittade på "Förtrollad". Den var hel-mysig.

Nu sitter jag här och har ångest över vad jag ska hitta på den sista dagen av frihet. Jag vill ju göra någor roligt, inte bara sitta hemma och glo in i väggen. Snart ska jag och Erika laga mat, men sen har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Puss och nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0