090602

Sommaren är borta igen, sadface!

Åkte med Nicke in till skolan idag, han messade och sa att han skulle komma ut. Och gärna för mig, alltid skönt att slippa åka buss haha. Skolan känns så onödig nu. På omvårdnaden tog vi blodtrycket på varandra igen och inget annat. Ganska chill om man säger så. På svenskan fick vi tillbaka proven vi gjorde i fredags, 26,5 av 29, blev jag ju riktigt nöjd med! Hade lite snabb mentorstid med, sen slutade vi, så jag sprang ner till norrtull för att titta på Erika och Maddes klass som hade uppspel. Och dom var riktigt grymma! Höll på att börja lipa när Madde och hennes grupp hade sitt sista uppspel, som handlade om misshandel...

Åkte hem och var med Ellen. Drack te och spelade Tv-spel, som vanligt ungefär haha. Vid halv sex kom syster. Hon hade köpt med sig en varsin chokladboll till oss tre, inte helt fel! Älskar att umgås med Erika och Ellen. Älskar Erika och Ellen.

Nu ska jag ut och gå med Bullen.

Kommentarer
Postat av: Ellen

<3

2009-06-02 @ 21:41:35
URL: http://ellenkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0