bilder från dagen

Mina sexiga damer som jag mös med på skåres;


Vi drack oacceptela mängder kaffe =)

Jag och Bullen pluggade inget idag... Jag gick hem till henne, sen bestämmde vi att vi skulle ut till lekplatsen och plugga. Men eftersom bänken som vi hade tänkt sitta på var occupperad av ett x antal pensionerer satte vi oss i gungan istället. Sen gick vi hem till mig och åt och kollade på lite Kvarteret Skatan. Var ute och gick sen, gick förbi Micki, där vår kära (hehe) stadsminister var idag. Ja ni hörde rätt, Reinfeldt var i Gemla idag tro det eller ej. Fick ju äran (hehe) att se honom på stan idag... Hahaha. Med sin fina flint. Jag citerar honom: "Idag var jag på Micki, undeeeeerbart. I en undeeeerbar liten stad, i ett undeeeeerbart småland. Som jag kan göra ännu underbarare!" Snacka om fjäsk. Och vad tycker vi om det? Usch!


Jag och Bullen var tvugna att ta kort på huset och ta på det. Reinfeldt var ju ändå här idag.
Sen gick vi och kissade bakom huset för att visa vår uppskattning =)

Kommentarer
Postat av: jessica

gulligt :)

2009-06-04 @ 09:07:50
URL: http://hanssenjessica.blogg.se/
Postat av: filippa

hahah precis, man lever bara en gång! ;)

2009-06-04 @ 11:24:05
URL: http://flirtacious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0