Dagen:

Dataprovet gick inte bra... Men whatever, det är inte min grej ;)

När vi hade slutat drog jag och några stycken från klassen ner på stan och åt på HonG Kong. Det är verkligen gott! Kan säga att vi firade Lisa lite eller något! Det var verkligen trevligt, satt där en bra stund och pratade om massa saker. Kom in på studenten, vår student. Är ett tag till, men vi har massa planer inför den =) haha
Träffade Madde och Bullen sen. Jag skulle hjälpa dem med sin matte. Vi gick ner till skåres och köpte fika och satte oss ute (!!!!) och pratade massa skit. Det var svinkallt... Men vi får väl skylla oss själva antar jag? Har saknat Madde som fan, så var jättekul att träffa henne.Iallafall, vi kom på att vi orkade inte plugga. Vi hade ju inte setts och pratat på ett bra tag, så vi la ner den idéen. Satt där lite mer än en timme och pratade, sjukt mysigt!

Erika hämtade mig  i stan sen, för vi skulle ha vårt första kastpass sen Spanien, som är ett bra tag sen. Har äntligen fått en tränare, Mellis. Han är grymt duktig. Så idag kände jag verkligen hur glad jag var när jag tränade. Allt gick så bra, inte en skymt av den dåliga kastingen jag har gjort innan. Hur skönt som helst! Så just nu känner jag att jag har gjort rätt val inom friidrotten. Just nu är jag glad att jag ska fortsätta.

Nu ska jag hem till Bullen och räkna matte och dricka kaffe! Sen ska vi ut och gå =)
Later! ♥


Slägga är faktist ganska mycket kärlek! Bild från SKOL SM i Sollentuna i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0