Härligt!

Men är inte livet underbart?! :D
Ännu en dag med hur grymt jävla underbart väder som helst! Skolan var riktigt chill, hade medecin, sen hål i två timmar. Jag och några till från klassen köpte glass och satte oss ute i solen och mös och bättrade på brännan lite! Skulle ha matte sen, men behövde bara vara där i 20 minuter sen slutade vi! Så jag, Lisa, Elin och Sandra gick ner mot norrtull och satt där och solade lite =). Hade musik sen, var min sista musiklektion, sadface. Det har varit riktigt kul! Iallafall, jag sjöng upp för Per idag, gick ganska bra. Sjöng Hallelujah och Vem kan segla förutan vind. Fick ett VG totalt, härligt! =)

Träffade syster min sen, köpte godis och cola sen var vi ute i solen och väntade på att Adam och några fler från Spaninen kunde komma. Gick lite på stan, jag hittade ett linne som jag överväger att köpa ;) Vid fem gick vi till domkyrkan och tittade på alla våra fina vänner från Växjö Fria som hade sin bal idag! Längtar lite till min! =)

Nu väntar duschen och mat!
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0