ring the alarm

Jag hade världens underbaraste morgon idag!
Jag hade sovmorgon, vaknade vid åtta och var stentrött. Trots det var jag på ganska bra humör, enda tills jag går ner för trappan och kommer ner i hallen och hör ett konstigt ljud som liknar ett litet pip från vårt larm vi har. Jag började bli lite orolig, för det lät inte bra. 10 sekunder senare gick larmet igång. Och det tjöt som in i helvete. Trodde seriöst att mina öron skulle skrumpna och trilla av. Och till råka på allt har jag glömmt bort koden igen. Så jag får ringa mamma, som tar en god stund på sig att svara... Hon borde kännt på sig att hennes dotter var nära att avlida någon mil därifrån. Iallafall fick jag av larmet tillslut. Och securitas ringde. Andra gången jag råkar ut för ett samtal från dom när larmet går. Haha.
Det visade sig iallafall att min älskade syster hade glömt bort att jag var hemma och satte igång larmet när hon gick hemifrån. Smart, verkligen! Var lagom glad sen =)

Skolan var chill, redovisade min sista uppgoft i omvårdnaden och sen fick vi öva på att ta blodtryck =) Slutade vid ett, så stack ner på stan med Aliki. Köpte ny mascara och lät bli att köpa nya kläder som var vädligt frestande. Systra mi kom sen, så jag, Aliki och hon gick och fikade på Skåres. Jag gillar Skåres uppenbarligen... Haha

Resten av eftermiddagen spenderade jag med syster. Vi åkte till Rottne och hämtade Sannas systemkamera och hjälpte henne med sin klänning. Sen åkte vi och tränade och när vi kom hem gick vi och och gick en runda. =)

Ska kolla på TV med familjen nu,
ha det =)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag skulle ju bara försäkra mig om att du vaknade ;)

2009-06-04 @ 22:56:13
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0