Sommarlov


Första dagen på sommarlovet, hell yeah!
Har inte gjort något alls idag, hur skönt är inte det?! Dock ska jag och syster in och träna snart. Pallar inte med tanke på att vädret inte kan bestämma om det ska vara sol eller regn...

Skolavslutningen var nice, först fika med klassen, sen kyrkan, hem och fika med familjen+morfar och yvonne, sen in till Issa med folk på förfest och slutligen till ryttartorpet =) Galen dag. Men galet skoj!
I lördags åkte jag, Erika och Johanna till Kim för att fira hennes student. Det tog en timma och 20 minuter att åka dit. Och 55 minuter att åka hem... Haha vi körde fel ett x antal gånger. Kom hem runt tio, så jag cyklade bort till Ellen och var där en stund innan jag skulle sova =)
Och igår var det tävling i Karlkrona. Och det gick åt helvete. Ännu sämre än förra veckan. Och det var förnedrande.

Var med Ellen resten av dagen och sov där. Hon fotade mig och på kvällen kollade vi på Disney-filmer. Verkligen roligt =D

Och bättre sent än aldrig, här är lite bilder från systers student =) (som för övrigt var hur trevligt och mys och roligt som helst!)










Kommentarer
Postat av: Lisa

älskar sista bilden :D

systrarna fremzén med sina lovers ;D

jag vill med ha :( <3

2009-06-17 @ 21:40:44
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: svar - Lisa

du är för söt du =)

kärlek till dig lisa!

2009-06-17 @ 22:43:00
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0