helgen:

Okej, nu kommer äntligen en sammanfattning av helgen =)

Vi börjar med fredag!
Tränade på morgonen, sen mötte jag David i stan och följde med honom när han klippte sig. Åkte hem till honom sen så att han fick testa kameran lite som han skulle fota Erika och Adam med. Jag fick aggera modell medan han provade alla olika inställningar för att se vilken som funkade bäst. Åkte hem till mig sen, där Ellen och Johanna var i full gång med att göra iordning Erika för sin bal. Och när hon var klar fick jag tårar i ögonen för hon var så fin! =') Och Adam var så stilig så! David fotade dem hemma i vår trädgård, sen åkte vi in till stan med pappa och tittade på alla och tog mingelbilder. Och sen gick vi hem till mormor som fyllde 67 och åt smörgåstårta och jordgubbstårta, jag tror mormor blev jätteglad för att David var med, haha. Iallafall, när vi varit där ett tag åkte vi hem till David och hämtade hans grejer, sen bar det av ut till Gemla och till Ellen, där vi sov sen. Lyckad dag =)

Bilder från i fredags:

Syster var så fin =)

och Adam =)



vi våldgästade bersån, älsk är snygg!

haha, älsknos =)

Och nu kommer vi till lördagen!
Jag, David och Ellen åkte in till stan för att köpa studentpresent till Ronja. Och jag skulle köpa något till Alikis mamma Marie, som hade tagit examen. Iallfall, vi började titta runt på Media Markt, sen gick ner till stan och fikade på Brorqvist. Riktigt mysigt! Efter ett tag mötte vi upp Emma och gick till strandbjörket. Sen var det meningen att jag skulle åka bussen hem till Aliki vid tjugo över fyra, så mitt sällskap lämnar av mig på stationen. Och så sitter jag där och väntar på att bussen ska komma. Men den kommer inte, och det visar sig att den bara gick sommartid. Så för att döda lite tid innan nästa buss gick, två timmar senare, åkte jag upp till David och var med han, Ellan och Emma igen.
När jag väl kom ut till Aliki sen var klockan sju. Gav Marie sin present, som hon iallafall verkade bli glad över. Men vem blir inte glad när man får choklad?! Kvällen var iallfall riktigt trevlig och rolig! Vi åt massa gott, snackade lite skit och lekte!

Och nu, till idag.
Tävlade i Alvesta idag, i slägga då förstås. Och det gick som det gick. Det gick käpprakt åt helvete! Så jävla sorligt att det gick sjukt bra på inkastningen, tekniken stämmde och kasten var långa. Men sen när det väl var dags att börja tävla fick jag först 3 ogiltliga. Sen ett kast på lite mer än 30 meter. Och sen två ogiltliga till. Fyfan. Blev verkligen sur. Alvesta brukar alltid vara min pers-tävling! Och nu var jag 5 meter ifrån. Hoppas att det går bättre i Karlskrona nästa helg!
Resten av min söndag har jag spenderat lite med Andrea och mest med Ellen. Vi tog massa kort med hennes nya kamera och bilderna kan disskuteras. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0