090516

god kväll,
nu sitter jag nere i källaren med Aliki, Kenneth, Lisa, Jennie och Elin och tittar på Eurovision i svartvitt. Vår TV är inte riktigt som den ska... Innan ikväll har David, Nicke och Ellen varit här med, vi åt pizza och spelade kubb.
De skulle bara in en runda till stan och rasta någon hund eller något, men de ringde nyss och sa att de snart kommer tillbaka.
Igår var jag inne hos Nicke med han, Ellen, Tim och David. Josse och Stark var där en stund med. Vi lyssnade på musik och mös, veeerkligen trevligt. Sen sov alla hos Nicke.

Var på konfirmation innan idag med. Min kusin Lina konfirmerades. Grattis till henne!

Nu ska jag vara lite mer social med de andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0