090517

Igår var ju några från klassen, plus David, Nicke och Ellen hos mig. Det var riktigt lyckat!
Jag mötte upp Aliki, Kenneth, Lisa och Elin i stan, sen gick vi och köpte chips och sen åkte vi hem till mig. Började med att ge dem en litet guidad runda i mitt hus, sen spelade vi Buzz. David, Nicke och Ellen kom sen, så vi gick ut och spelade kubb. Jag, David, Lisa och Aliki var i lag och vi hade en sån laganda att det skrek om det! Haha, ne men vi vann iallafall! Sen kom Jennie och Johanna, och Erika och Adam kom hem, så vi beställde pizza. Satt ute på altanen och åt, sen var det dags för Eurovision, i svartvitt som sagt! När de delade ut poäng sen tittade vi lite på filmer på youtube och skrattade massa åt folket som delade ut poängen för sitt land. Alla åkte hem runt halv ett, ett. Men tack för en trevlig kväll!

Idag har jag tagit det lugnt och firat att mitt liv är så jävla nice nu!
För det första är det första söndagen, eller helgen överhuvudtaget, som jag inte har läxor att tänka på! Så skönt! Så idag har jag bara gått omkring och varit och myst. Har spelat TP med mamma, pappa, Erika och Adam. Sen var jag borta hos Ellen och spelade Super Mario och sen kort, svälta räv ftw!

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag hade med kul malin :D de gör vi om nån gång ;D

2009-05-18 @ 17:20:32
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: svar - Lisa

LÄTT :D

2009-05-18 @ 22:38:41
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0