090524

Då var det söndag igen och sista dagen på långhelgen. Tråkigt, men jag har hunnit med att göra massa roligt under tiden iallafall! :)

Igår körde mamma mig, David, Ellen och Bullen till Nina. Vi kom väl runt sju någon gång. Då var det bara Nina och Emma som var där. Vi satt iallafall ute på altanen och pratade, rökte (nej inte jag, jag är duktigt flicka) och åt chips/morötter med dipp som jag till min glädje hittade i Ninas kök. Tog kanske en halvtimme innan det började ramla in mer folk, men vid nio-tiden var det ganska många som kommit. Det mesta av folket som var där var osociala, tråkigt nog. De satt inne på Ninas rum... Men vad gör det när man har världens bästa vänner själv ändå?! Resten av kvällen vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Eller, vi lyssnade på musik och tittade på kossor. Och bara mös. Runt halv tolv ringde vi Stark och Josse för vi ville hem. Jag tvivlade ett tag starkt på att de skulle hitta oss, med tanke på att vi var mitt ute i skogen. Men tillslut hamnade vi i bilen och var påväg hem!

Idag vaknade jag och David hemma hos han vid halv ett! Jag tror aldrig att jag har sovit så länge någon gång, haha. Mamma brukar alltid väcka mig... Iallafall, vi låg kvar och mornade oss ett tag och sen gick vi upp och jag åt frukost. David åt inget för macka passade inte! Medan David duschade tittade jag på Talang och halvsov. Sen vid halv fyra åkte jag ner till stan. När jag kom hem satte jag mig på altanen med datorn och mös lite.

Nu sitter jag här och försöker plugga så gått det går. Har prov i med.grund imon om matspjälkningsorganen. Det kommer nog bli bra.
Sak duscha nu och sen plugga mer, ha det!

Slänger in lite bilder från igår med!

Jag och Ellen gick ner till sjön och tog kort

Joel (?) David, Nina, jag och Emma

Bullen och jag haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0