090527

Min dag har varit helt crazy. Eller halvt crazy iallafall!
Jag vaknade idag och var hur utvilad som helst. Det var jätteljust i mitt rum, det brukar det aldrig vara. Så jag funderade ett tag på att det måste vara världens bästa väder idag! Men sen tittade jag på klockan på min vägg och såg att den var tjugo över tio! Och jag skulle gå upp vid tio i sju. Så jag ringde till Bajen och skrattade honom i örat i 5 minuter och bad honom säga att jag var sjuk. Hade bara data och med.grund idag, men missade båda lektionerna, eftersom min buss gick in til stan tio i elva, och jag slutade halv tolv... Iallafall, jag skyndade mig upp, drack ett glas o'boy och klädde på mig, sen sprang jag iväg till bussen. Var tvungen att åka in till stan även om jag missade skolan. Skulle titta på linnen och vid tjugo över två skulle vi ha teori med specialidrotten.

Var iallafall på stan med Elin, Martina, Lisa och Sandra. Hittade två par linnen på Gina som jag köpte. Ett var grönt och det andra var rosa/korallfärgat (enligt mig rosa, enligt Martina korall). Själva teorin sen var onödig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att vi ska lita på mig, det var korallfärgat ;P

2009-05-27 @ 21:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0