"a long way down"

hoho alla glada! Idag har varit en ganska bra dag!
Började med svenska och sen omvårdnad. Idag var vi i metodrummen så vi kunde öva på våra manus inför det lilla uppspelet vi ska göra för Åse och Catarina om hur bra/dålig omvårdnad är. Det betydde alltså att jag fick ligga ner i sängen större delen av lektionen eftersom jag spelar den tjocka vårdtagaren. Asnice ju! Plus att jag fick åka rullstol med, haha. Och sen skulle vi öva lite på att ta blodtrycket. Tror vår redovisning kan bli ganska bra! :)

Hade utvecklingssamtal sen med mamma och Isak och det gick som vanligt, bra. Klagade lite till på SOMS-Bengt, som vanligt!
Efter lunchen gick vi ner till simhallen med till Leffe och simmade 20 längder, kändes onödigt för vi fick gå sen, men ändå skönt, eftersom jag kom till Vallen i skaplig tid!

Gjorde ju som sagt resten av testerna som var kvar, det vill säga att man ska maxa i frivändning, bänkpress och benböj. Sen rörlighetstest i höfterna och baksidan av låren, plus 3000 meter. Allt gick bra idag med, persade i ALLT! Även 3000 meter. Trodde dock att jag skulle avlida, men uppenbarligen gjorde jag inte det! :) Skönt att testerna är över för denna gången iallafall!

Nu ska jag läsa i min jävla engelskabok, har väl ungefär 100 sidor kvar som jag måste läsa ut ikväll! Kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0