färglatt

otroligt tre bra dagar har det varit än så länge denna veckan.
fick tillbaka SOMS-proven i måndags och jag fick 26 av 26 poäng, ett klart MVG! Var på stan med David och Ellen efter skolan, hittade en klänning till systers student. Var och åt med Josse och Stark och sen hälsade vi på Emily i Sandsbro.Träffade Nicke sen med. Hann med otroligt mycket i måndags!
Igår hade vi matte-nationella. Det gick inte så bra som jag hade hoppats på, känns som mitt MVG rök där, ville verkligen ha det. slutade elva iaf, men skulle vara kvar till halv tre för att ha prisutdelning för stalker-tvälingen. var och gungade med elin och sandra, sen stack vi ner till stan. var där tills lite innan två, sen stack vi och fler från klassen upp till skolan och gick på prisutdelningen. issa vann iPoden, med hjäp av mig och Aliki. Grattis! Själv vann jag två redbull för Nicklas tykcte jag hade kämpat så bra.
Åkte till David sen, var där med Nicke och han en stund, sen åkte vi ut till Ellen. Spelade lite Super Mario, sen bestämmde vi oss för att åka och äta på donken. Åkte tillbaka till Gemla sen och raggade upp cyklar hemma hos mig och sen cyklade vi till skolan och spelade fotboll. Det va verkligen kul! Men det slutade med att jag sprang in i en grushög och ramlade och förstörde min nya tröja. Min fråga är, vem sätter en grushög på en fotbollsplan?
Åkte hem till David runt elva för jag skulle sova där, mys!

Idag har jag och David knappt gjort något. Har myst och slötittat lite på TV. Bakade chokladbollar med, färgade pärlsockret med grön och röd karamellfärg, haha! kärlek till David!

Sitter på altanen nu med mamma, pappa, Mike och Hanna. Moa, Tom och Erika sover. Och imorgon kommer mina två andra kusiner och min andra morbror. Plus mormor och Helmer.
Så nu ska jag sova! Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0