Hallelujah

Det kunde knappt varit en bättre dag! =)
För det första så mår man ju inte dåligt av det underbara sommarvädret som gör att det verkligen börjar kännas att sommarlovet är på g! Bara tre veckor kvar nu! Men, för att hålla mig till ämnet... Började med att göra med.grund provet, och det kändes bra! Svarade på alla frågor iallafall, nu återstår det bara att se om det gick så bra som jag tror. Hade lite genomgång om rörelseorganen och sen hade vi rast i två timmar fram till lunchen, eftersom vi har läst klart SOMSkursen. Vid tolv var det dags för matte, då vi fick reda på resultaten på nationella. Och jag trodde ju som sagt att jag hade sumpat min chans till ett MVG på det, men nej! Otroligt glad blev jag när jag såg att jag fått det! Och inte nog med det, jag kirrade ett MVG som slutbetyg i Matte A! GREAT! Och på fredag ska vi få våra Matte B böcker. =)

Slutade vid tjugo över tolv, för vår musik var inställd idag. Hur skönt som helst! Så jag sprang en runda runt sjön, sen var jag med Lisa på stan och hittade en klänning som jag måste köpa inom en snar framtid! Besökte Ellen sen, vi solade lite, var ute och gick och spelade tv-spel, haha.

Hallelujahmoment-dagen är tyvärr strax över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0