Killing me softly

Dagen sammanfattar jag med killing me softly.
Vi hade friluftsdag idag, vilket innebar att vi skulle vara ute och gå i ungefär 5 timmar. Klassen var indelad i två grupper, jag var i lag 1. Började gå vid halv nio. Gick i Fylleryd-skogen och till Sandbro, vid toftasjön. På vägen fanns det tipsfrågor och olika stationer vi skulle göra. Vi fick lite hjälp på traven av nästan alla som hade stationerna. Bara för att vi är snygga. Och för att marojiteten av de som hade hand om stationerna var killar.
Trots att mina ben var helt döda när vi var framme vid skolan igen, så hade jag riktigt kul! =)

Träffade David efter skolan. Vi mötte en sliten storasyster efter pubrundan, haha. Men som man bäddar får man ligga! Pratade lite med henne, sen åkte jag och David hem till han och fikade lite och satt ute på balkongen. Sen åkte vi ner till stan igen, träffade Josse och kollade lite efter present till deras mamma. Sen åkte Josse hem och jag och David handlade present till syster och jag köpte klänningen jag tittade på igår! Åkte hem till David igen och satt ännu en stund på balkongen.

På bussen hem till mig sen så somnade jag som vanligt. Drömmde att jag låg och sparkade med benen. Vaknade av att jag satt och sparkade med benen på riktigt. Hoppas innerligt att ingen såg mig, haha!


Här är klännigen jag köpte idag! Tänkte ha den på någons student, med ett långlinne under, kanske ett gult eller någon annan glad färg. Och mina höga gladiator skor till det, eller ett par andra klackar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0