miss blue

Nu är den redan onsdag igen (snart helg helg helg!) och jag var cyanotisk i skolan.
Idag hade vi nationella i matte på morgonen. Det kändes faktist riktigt bra, hoppas bara att det gick bra också! :)
Hade medicin sen, var ganska chill idag. Vi fick pilla på sånna plastdockor. Jag valde den kvinnliga dockan... Iallafall, hade idrott sen. Jag och Jennie skulle ut och gå, men vi gick ner till Kungsmad istället, eftersom Jennie har aldrig varit där. Så vi var där och villade bort oss lite :)

Kom hem från Vallen för en stund sen. Direkt efter skolan åkte jag ner dit för denna veckan är det tester som gäller. Idag var det flygande 30, spänsthopp, kulkast, 5-steg, brutalbänk, chins och dips. Jag hatar verkligen chins och dips, från hjärtat alltså. Men det gick förvånadsvärt bra idag. Jag persade i allt utom spänsthopp faktist. Och det är ju great! Imorgon är det tester igen, bland annat 3000 meter. Jag lär dö, har inte sprungit så bra på sista tiden.. :(

Kan berätta lite kort om vad jag har haft för mig innan i veckan.
I måndags gjorde vi det fruktade SOMS-provet som jag pluggade så flitigt till. Men det gick ganska bra, faktist. Jag är godkänd på det iallafall, vilket är viktigast. Hade ingen musik sen så jag följde med David hem och hjälpte honom med hans matte! Jag var bra på det! Sen åkte jag ner till strandbjörket, eftersom det var vårruset och IFK Växjö hjälper alltid till då. Där nere träffade vi iallafall på Peter Sipen, hahaha.
Igår var skolan chill, fortsatte skriva på våra manus i vård och omsorgen, sen på matten tränade vi inför nationella. Efter skolan drog jag med mig Bajen ner till donken så jag kunde äta där. Han satt och tittade på när jag åt! Haha. Åkte hem till Ellen sen, vi spelade Super Mario från klockan fem tills halv tio kanske. David och Nicke kom vid nio och spelade lite med oss i slutet, mys!

Här är några bilder från vårruset :) Fler kommer upp på Facebook!





Måste bara säga att alla är så sexiga i såna västar! :G

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag gillar det! Vi är riktigt sexiga :D

Och Siepen är ju snyggast ever :P hahahaha!

2009-05-14 @ 14:45:04
URL: http://kimek.blogg.se/
Postat av: svar - Kim

hahaha ohja! :D '

du är sexigare än sipen, faktist :O

2009-05-14 @ 18:34:58
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0