mor och far

Än så länge är läget med mitt pluggande ganska så kritiskt. Istället för att sitta med näsan i min SOMS-bok som jag borde har jag designat om min blogg och loggat in och ut från bilddagboken och facebook ett antal gånger. Och så kommer mor min och frestar mig med att sitta ute på altanen med henne och far och äta päronglass och jag menar, vem säger nej till glass? Inte Malin Femzén iallafall. Förflyttade mig till i solen och studsmattan och underhöll mig med att ta poetiska bilder. Visserligen läste jag dock när jag låg där ute på studsmattan, men ytterst lite, två sidor om jag ska vara ärlig. Sen vilade jag ögonen lite och fick en chock när någon började peta på min mage och det visade sig att min far hade krypit under studsmattan för att jävlas med mig. Han är expert på det! Men jag älskar honom. Och mor.



Nu börjar det lukta mat i huset också. Hoppas mina föräldrar gör något smaskigt idag, för jag är hur hungrig som helst.
Och på tal om mat, idag kom jag fram till att jag hur druckit oacceptala mängder cola denna helgen, vilket ledde till att jag kom på att jag ska försöka vara nyttig nu, så man slipper vara jättepluffsig till sommaren som snart är här! Det betyder att jag inte kommer få äta glass mitt i veckan... Och det lär bli svårt för mig eftersom jag har ett ganska så stort glassberoende. Hjälp...

Kommentarer
Postat av: David

seriösa inlägget.se :)

2009-05-10 @ 16:32:54
URL: http://davknut.blogg.se/
Postat av: svar - David

Jag gillar det :)

och jag vet att du tycker att jag skriver bra

2009-05-10 @ 16:59:17
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0