My love

Nu ska jag berätta lite om min vän Lisa Palm, aka Palme.
Lisa är min korta vän som går i min klass. Vi träffades första gången dagen vi började ettan, men vi lärde känna varandra ett tag senare, när minns jag dock inte. Jag och Lisa kan alltid prata med varandra om allt, vilket jag gillar. Hon har fått min humor och vi skrattar därför väldigt högt och fult när något är roligt och når smärtgränsen på decibel-skalan! Vi har mest best kul på musiken och gillar att checka en Big Mac efter skolan. Lisa är även bra på att påminna mig och saker, som tillexempel att vi ska ha med oss fika till skolan imon och fika med hela klassen. Det är mest därför jag skriver om Lisa, för att tacka henne för det! Men Lisa, du är en bra vän! Hjärta


Här har vi Lisa Palm, en flicka i sina bästa år!

Imorgon tar jag nog med kameran, så jag kan ha ett fotografiskt minne av den vackra dagen då klassen ska fika tillsammans!
Längtar till fredag, då jag och David, plus några i klassen ska hem till Jennie i Grimslöv och grilla, spela kubb och kanske brännbol? MYS!
Nu ska jag duscha, sen äta glass och göra läxa! Sovmorgon imorgon, wunderbar

Kommentarer
Postat av: Lisa

nämen malin, aka malert!!!!! hjärta till dig min hjärtevän som man verkligen kan skratta åt allt med xD :D <3

2009-05-04 @ 22:10:34
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: svar - Lisa

haha lisa-fisa du är söt!

fika idag :G

åhåhåhåhåh <3

2009-05-05 @ 10:49:06
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0