Ner faller regnet

Idag har det pissregnat hela dagen, välkommen till Växjö eller något. Det fick bli till att rota fram ett paraply i garderoben innan man gick till bussen i morse. Hatar fan paraplyn, mina ska alltid hålla på att vända sig och sån skit, haha. Dagen idag har ändå varit ganska bra. Datan gick bra, men medicinen var seg. Vi tittade på en film om matspjälkningsorganen. Mauritz sa att den skulle vara 20 minuter. Vi började titta vid fem i och när klockan var fem över halv satt vi fortfarande och glodde på den jävla filmen. Eftersom vi slutar fem över halv fick vi inte se klart den, sadface... Eller nä. Idrotten var väl med okej. Skulle göra konditionstestet idag, så jag var ute hela lektionen. Och såg ut som en dränkt katt efteråt.

Kollade kärnhuset nyss och Mauritz hade mejlat mitt resultat på med.grund provet om andningsorganen. Och jag fick 26 av 27 poäng! I'm so happy!
Nu sitter jag och väntar på att Erika och Adam ska komma hem, så dom kan laga mat. Taccopaj ftw!
Blir till att plugga lite engelska nu. Längtar till fredagen i skolan är över så att jag kan slippa oroa mig över redovisningen. Plus att det ska bli mycket skoj hemma hos Jennie på kvällen!


Tog en jättepoetisk bild när jag väntade på bussen.. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0