schteeeek

Det blev Evedal igår sen iallafall! Vet inte hur många gånger jag ändrade mig, men jag kom ju dit tillslut haha. Nicke och David kom och hämtade mig, sen åkte vi dit och träffade folk från min klass! Hade hur trevligt som helst! Spelade kubb och pratade massor. Drog igång djungeltelgrafen lite senare på kvällningen, och den höll vi på med ett bra tag! Kom på massa nya ljud och rörelser. Kvällen bestod av massa skratt =)

Ännu en dag med strålande sol ligger framför mig! :D
Har legat och stekt på soldäcket en timme. Pausade lite för att sitta här lite, haha.
Ska till mormor och äta idag. Sen när syster (äntligen) kommer hem idag, ska vi väl fira vår mor lite.

Nu ska jag ut och sola igen :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv:låter som en trevlig dag! med sol och värme! :D

2009-06-01 @ 07:28:44
URL: http://iputitonpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0