Vibrate

Gårdagen betsod av stekning hemma hos Ellen. Vid halv fyra kom David och vi satt ute en stund, sen gick vi ner och spelade Super Mario. Jag var sämst för övrigt... Runt halv sju kom Nicke också! Vi spelade Super Mario lite då med, jag och David var i lag och Ellen och Nicke var i ett. Vi sög, jag och pojken min, men det var dosans fel! Efter ett tag åkte vi in till stan och åt på MAX. Sen gav Ellen frid till alla som vi åkte förbi!
Mysig kväll med älskvärt folk! :D

Idag är det söndag.
Erika väckte mig vid tio, för jag hade sagt att jag skulle följa med henne och Adam på tipspromenad. Så jag gick upp och åt pastasallad till frukost och medans jag satt vid matbordet och åt och kände att jag var sjukt trött så kom jag på att jag pallade fan inte följa med. Så jag gick och la mig igen och blev väckt av min mobil när Erika vill att jag ska kolla vad Notch betyder... Sen kunde jag inte sova mer, så jag gick ner och tejpade fast sidan i min engelskabok som råkade lossna igår när jag var hos Ellen och David skulle ta boken från mig haha. Tog en stoor tallrik glass och satte mig här. Och idag vet jag inte vad som händer. Ska väl städa lite, mitt rum ser förjävligt ut igen! Sen måste jag läsa lite i boken med och skriva Kubakrisen... Och några omvårdnadsuppgifter. Hum... Jag tror jag kommer ringa Ellen inom en snar framtid.


Bild från Sandsbro förra fredagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0