Äntligen!

Fy fan vilket natt! Jag vaknar vid två och är så kissig att jag håller på att dö. Jag går upp ur sängen men sen hittar jag inte ut från mitt rum. Jag trodde att jag var inne hos mamma och därför hittade jag inte dörren. Men jag kom ut tillslut och kissade. Och ryggen gjorde så jävla ont. Jag grät. Gick in till mamma och hon sa att jag skulle ta värktabletter, sagt och gjort. Försökte somna om sen men det gick inte, ryggen gick inte över. Så jag gick ner i källaren och kollade på film och grät lite till. När jag tillslut somnade var klockan halv sex. Och jag skulle gå upp vid sex.

Var iallafall på vårdcentralen idag igen. Var där i fredags men då sa de att det inte var något fel på mig. Men som tur (eller otur) så såg de idag att jag har urinvägsinfektion. Därför har jag haft ont i ryggen och allt det där. Jag orkade inte gå tillbaka till skolan, så nu sitter jag här.

Nu ska jag äta, sen baka negerbollar, ligga på värmedynan och glo på TV. Och tycka synd om mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0