Är sjukt trött nu!

Jaha hemkommen nu efter en hel dag i stan. Jag är sjukt irriterade på allt och alla men har ingen aning om varför...

Det har varit en mysig dag idag iallafall! Först bio med Moa, Tom och Erika. Vi såg Upp och jag tycker den vart bra! Träffade Emma och David sen och gick med dem på stan. Vid sex tittade jag och David på This is it. Michael Jackson är så sjukt snäll och gullig. Eller var. Filmen var bra, inte världens WOW men den va bra. Jag kände mig en bit ledsen. För som sagt, han verkade vara en hur underbar person som helst. 

Hanna har kommit ikväll! :) Och nu när jag kom innanför dörren så ropar hon från matrummet och vill att jag ska komma och drömma med dem. De kollar på massa utlandsresor. Yay! Hoppas vi lyckas bestämma något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0