Godnatt

Okej jag har nu konstaterat att mitt öra är... ungefär 3 gånger så tjockt som normalt. Heja. Nä. Det är fan pinsamt. Åh. Jag... Jag... JAG BLIR SÅ ARG!!!!!! Bah! Vill inte se ut såhär :(

På tal om något helt annat, som gör mig glad. Imorgon åker mamma och pappa till Tyskland = inga föräldrar hemma på hela kvällen/natten. FF! Jä! Som grädde på moset har jag sagt till Erika att hon och Adam inte får vara hemma. Så imorgon, är det David och jag hemma hos mig! Ensamma! Ha!

Nä, nu ska jag sova, innan jag slår sönder något här. Eller låter min ilska gå ut över något annat. Som tex ett öra. Ett öra och en kniv. Sen vips, har vi ett öra mindre på Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0