Ibland undrar man...

Hur mycket skit ska man behöva utstå? Och hur mycket skitsnack ska man behöva höra? Så jävla mycket bullshit existerar här i världen... Jag vill ha det lika bra som ni ni ni har det! Åh.

För övrigt vill jag att det ska vara jul. Jag vill se era reaktioner på mina underbart bra presenter jag köpt. Alltså två stycken än så länge. Jag vill berätta vad det är! Jag vill det nu! Jag hatar att vänta. Och det är svårt att hålla sig när det är så långt kvar. Men man ska vara ute i god tid har jag hört. Och det är ju jag. Är man inte det brukar det sluta som det alltid gör för mig annars - man springer runt och letar sista veckan... Men nej! No more! Jag ska vara klar innan... helst innan december börjar. Men vi får väl se hur det går.

Fråga mig inte varför jag börjar gaffla om julen. Men det är mys. Och jag vill fylla år.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0