Ingenting är ingenting

Haha seriöst. Hur trångsynta får folk vara? Och hur patetiska? Alla är fan lika dana. Du, jag, ni. Ja... På riktigt så tycker jag att människan är en patetisk varelse ibland. Som bara skyller alla sina motgångar och förluster på alla andra. Lalala :)

För övrigt var det sjukt skönt att komma hem tidigt idag. Slutade tio i tolv, så åkte med bussen 12,20 hem. Jag tänker sova lite nu. Sen plugga och plugga lite till. Men den stora frågan idag är; ska jag med mamma och Erika på "inredningsfest" eller stanna hemma och softa själv? Hum.. Det som får mig att vilja följa med är att det kommer bjudas på fika. Haha. It's a tricky one... Jag sover på saken helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0