Jag får panik!

Lalalalalalalalalalalalalalalala
Jag får panik här hemma i mitt rum! Medicinprov på fredag. Inlämningsupggift i psykologin imon. Matteprov nästa vecka. Redovisning om stroke, epilepsi, parkinson, MS nästa vecka. Samhällsprov om två veckor, samma dag ska vår äckliga svenskabok som ingen fattar något av vara utläst. Engelskaprovet närmar sig, veckan efter lovet. Och som grädde på moset så ska vi ha en presentation med Players på tisdag. Och ha möte imon. HALLÅ?!! Vem fan pallar?

Var är min fritid? Jag känner mog stressad men har INGEN aning om varför. EH.

Kommentarer
Postat av: Lisa

nej asså jag fattar inte heller varför vi e stressade.. asså det kan väl inte finnas nån bra anledning..? eller???.....AAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!

2009-10-07 @ 17:11:12
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: malin

eller hur :) haha!

2009-10-07 @ 18:07:29
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0