Jag vet, jag har bloggat dåligt i helgen...

Ber om ursäkt för det ;)
Haha, tänkte ta igen det nu och skriva av mig lite!

Fredag: Åkte hem till David efter skolan och mös lite. Åt pannkakor och godis och mös lite till. På kvällen gjorde vi oss fest-fina och åkte hem till Josse för att fira hennes 19-årsdag! Åkte dit med Ellen och Nicke. David och jag hade köpt blommor och choklad som vi gav Josefine lilla :) Trevlig kväll med trevligt folk! Åkte hem till David vid tolv-tiden och somnade direkt, var riktigt trött!

Lördag: Vi vaknade runt tolv och åt frukost, gjorde oss i ordning och stack upp till Bullen en stund och hjälpte henne städa. Vid tre åkte vi ner till stan och köpte choklad till Nicke. Vi gick upp till Öster sen och hem till Josse för att dricka en kopp te, men det slutade med att vi blev bjudna på spagetti och köttbullar ;) slöade vid TV:n sen började vi göra oss i ordning alla tre, för vi skulle till Nicke för att fira hans 20 årsdag. Ellen kom vid halv sju och hämtade oss, sen åkte vi till lokalen som vi skulle vara i. Vi fick gå en tipspromenad med tolv frågor om Nicke. Det visade sig att jag vann den, jag fick 11 rätt, haha! Vi åt mat, lekte lekar (mitt lag vann en gurka!) och hade kul. Jag och David åkte hem till mig på kvällen sen :)

Och idag. Idag vaknade vi och bakade som sagt. Bullen kom förbi en stund. Sen åkte jag med David in till han medan mamma och pappa tränade. Var där till åtta ungefär, sen åkte vi hem och jag var ute och gick med Bullen.

Rörigt inlägg, men så blir det när det varit en händelserik helg och dåligt med bloggande ;) Ska försöka fixa bilder från Nickes kalas igår. Ni måste ju få se när vi leker. Och hur snygg Nicke var!

Nu ska jag städa, sen sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0