Man blåser bort?

Hösten är verkligen här på riktigt nu. Det regnade nonstop hela dagen igår. Och natten. Idag regnar det till och från. Och blåser som in i helvete. När jag väntade på bussen hem höll jag på att blåsa bort, mys?
Nä! Och nu tänker jag då inte sitta här och diskutera väder mer, det är ju tråkigt.

Idag vaknade jag och David vid halv tolv. Vi gick upp och åt frukost och glodde lite på Idol, sen gick vi in och la oss i hans säng och.. sov. I ungefär 2 timmar till. Så gissa vem som inte kommer kunna sova inatt? Aja, whatever. En hel helg med David och det är värt det :D

Nu ska jag vara duktigt skriva klart min Socialpsykologi, och eftersom jag ska skriva den på datorn och vet att jag inte kommer kunna koncentrerar mig, så stänger jag nu av mitt internet. Heja mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0