Nu har jag funderat i tre dagar

Jag har suttit och funderat i tre dagar nu på bion This is it som vi såg.. Och samma kväll som vi sett den skrev jag att den inte var wow eller hur jag uttryckte mig. Men nu när jag har låtit den sjunka in, lyssnat på MJ sen dess och tittat på massa klipp på YouTube, så har jag kommit fram till att jo. Filmen var bra. Jävligt bra. Och det är nu i efterhand som jag känner mig så ledsen att det kanske... kommer en liten tår. Bara för att han var en sån underbar person. Eller ja, jag fick den uppfattningen av honom från filmen iallafall. Och för att han hade sånna jävla bra idéer om hur hans sista shower skulle vara. Helt seriöst. Jag tror att det hade blivit hur bra som helst. Men nej. Han gick och dog så det blev inget med det. Synd.

Ah. Det var väl mest det jag ville säga med detta inlägget antar jag.
Och ja. Vila lugnt, Michael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0