Röda streck...

Erika är äntligen hemkommen igen! Och har jagat mig runt köket med en kall burk direkt från frysen och lyckats få tag i mig och hållt fast mig och satt den på min bara mage. Men älskar henne ändå!
Har precis kommit ut från duschen. Var ute och sprang en runda innan. Sjukt skönt. Lyckades springa bort alla äckliga jävla aggressioner jag hade där ett tag. Men nu är jag glad igen, iallafall just nu. Snart åker vi in till stan. Jag ska följa med syster och Johanna och handla :)

(Upptäckte nu att i min nya webbläsare Google Chrome, som Erika så snällt bytte åt mig, så får man sånna röda streck under de orden som är fel och så kan man högerklicka så ändras de till rätt, precis som i Word! Det är ju askalas! Jag har massa röda streck här såg jag nu... Haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0