Stress, stress, stress

Kom precis hem från stan, har sprungit runt sjön och haft borttarfys idag, INTE nådigt! Jag höll på att dö under fysen, seriöst... Grundträningen är igång igen. Jobbigt. Men skönt att få jobba upp konditionen igen :)

Vi hade var presentatation av Players för ettorna idag. Det gick så bra det kunde gå när man knappt har förberberett sig haha. Men ingen skada skedd, jag överlevde ju.

Skolan är förövrigt SJUUUUK! (Därav dålig uppdatering, sorry) Har hur mycket plugg som helst nu. Eller vi har ju iofs haft det ända sen vi började... Whatever. Jag ska åka till mormor snart och sova där inatt, eftersom jag ska ha ett morgonpass klockan halv sju imorgon. Så... Nu ska jag äta och duscha. Stressigt, I like. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0