Tester?

Okej, såhär är det. Idag och imorgon är det tester med friidrotten igen. Ni vet, alla de där när man ska springa hoppa, göra massa styrka och allt annat jobbigt och se om man har förbättrat sig. Synd bara att jag äter pencillin och inte får vara fysiskt aktiv på en vecka. Jättesynd. Haha. NÄ! För jag slipper göra dem. Lalalalala!

Så. Vi slutade vi tolv idag och jag åkte hem så jag var hemma till ett. Och jag låg i sängen och glodde på TV och sov om vart annat till halv fem. Åt lite negerbollar. Drack te. Owh. Helt underbart ju! Så nu är jag utvilad. Har pluggat massa samhäll. Gjorde alla instuderingsfrågor och trodde jag var färdig. Men varje framsida här i världen har en baksida... Så nu ska jag göra färdigt den. Och leta upp fakta om läkemedlet Isoptin. Är jag inte världens bästa pluggare?

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0