a'llå

Fyfan vad varmt det var idag måste jag bara få säga! Höll seriöst på att avlida av värmeslag när jag gick från stan till Teknikum. Men uppenbarligen gjorde jag inte det...

Efter skolan träffade jag Ellen, David och Bullen. Vi gick och fikade och mös lite :)
Bullen följde med mig hem sen. Vi dödade 10 flugor på mitt rum på 5 minuter... Börjar tro att jag har ett flugbo här någonstanns. FRESCH! I alla fall, efter vår lilla mordiska stund gick vi ner på altanen och åt smörgåstråta och tårta med mamma, mormor, Erika och Adam, eftersom Adam fyller hela 18 år idag! (stort GRATTIS) Mysigt värre :)

Nu ska jag plugga! Bah, pallar inte. Skolan denna veckan tar halvt död på mig. Längtar till helgen!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0