Come back... Jack...!!!

Värsta chill dag idag! :D
Först hade vi samhäll, tittade på film och bara pratade så den lektionen gick snabbt. På engelskan sen hade Roland bjudit in en kille från Australien som går på Katadral ett år, eftersom vi läser om Australien. Han  hette Jack. Jack come back... Jack!! Haha. Nä. Men det var riktigt intressant. Det var intressant att lyssna på honom och han var en rolig och trevlig prick. Vi hade så trevligt att han ska komma tillbaka till engelskan nästa onsdag igen, haha. Och då har jag massa frågor jag vill ställa. Om jag har nerver till det, eftersom han pratar hur bra som helst och min engelska är ganska... dålig.
Efter engelskan simmade vi på idrotten och sen kom Ellen och Ronja och hämtade mig. Vi åkte hem till Emily och drack kaffe. Sen hämtde vi Andera med och stack och åt McDonald's. Sen träffade vi Bullen och David. Vi körde hem till Gemla så Bullen kunde hämta kläder. De skulle in till stan igen, men jag pallade inte mer så jag stack hem ;)

Kommentarer
Postat av: ANDERA:O

MALIN ANDREA heter jag , hahha vet att du måste skrivit det med mening annars är du ju dum;)

2009-09-30 @ 20:09:24
Postat av: malin

hahahahahahaha nä! jag skrev verkligen fel med omening :( haha förlåt

2009-09-30 @ 20:22:12
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0