Day N nite

Bloggen är klar nu och den blev faktiskt ganska nice :D

Jag tycker inte om onsdagar ibland. Idag blev jag irriterade på Leffe. Ungefär som vanligt när vi har idrott. Men det går ju över efter ett tag, haha. Vi spelade softball idag igen. Och det är verkligen roligt!
Slutade tio i tolv idag egentligen, men eftersom jag skulle ha teori med specialidrotten vid tjugo över två var jag tvungen att vara kvar. Surt :( Men Bajen, snäll som han är stannade han kvar med mig. Vi stack till Ica och jag fick en hel tjugolapp (!!!) av honom, så jag köpte choklad... Som ni märker går det här med att vara nyttig inte så bra. Vi tar nya tag någon annan gång och hoppas på bättre lycka! ;)

Eftermiddagen och kvällen spenderade jag med Bullen, David, Ellen och Emmerlina. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0