Done deal

Idag fyller min far hela 43 år! Så nu har jag bakat hans favoritkakor, alltså cokladbröd. Jag är för jävla duktig måste jag säga!
Elin fyller med år idag, hon bjöd på kärleksmums på omvårdnaden. Hur kalas är det inte att vi har börjat med att bjuda klassen på fika när vi fyller år?!! Askalas om jag får säga det själv. Och Elin. Det var kämpegott. Nu vet du.

Jag vet att idag kommer vara en onyttig dag (den har ju redan varit det, men whatever). Precis som det var igår, och i förrgår och i förrförr går och... A, ni fattar grejen. Men nä fan, man lever en gång. Därför ska jag försöka bli nyttig så jag inte dör av fettma :D Vi lär ju få se hur bra det går. Men som min kära vän Blossom sa igår. Det tar ungeför 21-28 dagar att vänja av/bli van med något. Så... Vi hörs om det här med onyttigheter om en månad. Deal!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack marlet <3

2009-09-17 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0