En hård sanning? Eller va?

Jaha då var ännu en dag av livet över. En dag närmare döden. Höhö. Nej. Så får man ju inte tänka... Men det var inte det jag skulle prata om nu. Nej, jag skulle berätta att jag ikväll har insett att jag inte är så himla bra och i toppform som jag trott. Nej. För idag har jag varit och lyssnat på en föreläsning med Blossom Tainton. Och då berättade hon massa saker om kost, träning, sovrutiner och sån bra skit. (Då menar jag skit i form av bajs.) Iallfall. Det jag vill komma fram till är att hon fick mig att inse att jag är nog fan inte så hälsosam som jag tror. Visst, jag tränar och rör på mig. Men maten! När hon tog upp det. Då blev jag lite sådär... Småbesviken. Är det tex någon som vet att man ska äta en portion mat som rymmer dina händer när du kupar dom och formar dom lite fint till en skål. Det ska räcka för att bli mätt. Hallå? På allvar. Hon måste skämta. Men jag tror inte att hon gjorde det... Aja, sanningen svider. För övrigt var det två (och en halv) intressanta timmar vi lyssnade på pinglan. Och roliga. Hon var ascool. Snygg och allärt och är 47 bast?! Det kan man inte tro. Vi gjorde några övningar också, vi testade vår balans och sånt. Och det sista vi fick göra innan vi fick åka hem var att skratta, då menar jag asgarva, i 30 sekunder. Okej, tänk er typ 500 pers som står och gapflabbar åt inget alls. Just det. Bara den synen, och att höra alla skratta, gjorde att man skrattade!
(Och btw, alla teknikumister, föreläsningen var ju i vår matsal. Och vet ni? Blossom satt på vår bord där vi har knäckebröd!! Omg... Alla ska ta på det imon. Okej?)

Nu hörde jag en fluga... Fuck. Ska slå ihjäl den och sen sova sju kvart i timmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0