förlåt, det var jag!

Hahaha jag måste berätta!
Innan idag var jag och Ellen nere på Clas Olsson för hon skulle köpa någon grej till sin bil som man hade mp3n i så kan man lyssna på musik. Iallafall, jag ska gå och prata med dem som står i kundtjänsten och så går jag förbi en kille. Och när jag gör det kommer värsta fräna, äckliga lukten slående mot mig. Jag måste rynkat på näsan och sett äcklad ur för killen kollade på mig och sa: åh. Förlåt det var jag.
Nu är det så att jag inte kunde avgöra om han var seriös med att han fes? Men jag kände att det var bäst att jag gick därifrån eftersom skrattet bubblade i mig. Jag sprang iväg och gömde mig bakom en hylla och sen började jag skratta haha! Fast det var ganska nasty om jag ska vara ärlig...

Kommentarer
Postat av: sara

hahaahhaha!

2009-09-30 @ 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0