Grattis till Ellen! :)

Vilken dag alltså!
Vi hade orientering i skolan idag. Så hela klassen trasskade upp till I11, för att samlas på någon grusplan. Men vi hittade inte den. Så vi fick svälja vår stolthet och ringa Leif, så han kom och hämtade oss... Haha! Iallafall, jag, Martina, Lisa, Bajen och Tobbe hade valt poängorientering. Så alla fem gick glada i hågen tillsammans ut i skogen för att leta reda våra 18 kontroller. Hade askul haha. Hittade en "permobil" i skogen eller vad det heter... Såg så sjukt kul ut! Fyfan vad jag skrattade... Och när vi var mitt ute i bokhultet fick vi för oss att vi var med i Sagan om ringen. Helt plötsligt förvandlades Tobbe till Frodo, jag till Gandalf och ja... Ni förstår. Humöret var på topp, vi hittade alla kontroller och inga sura miner tills... VI BLIR ATTACKERADE AV RÖKSVAMPAR!! Först stiger Martina på en och röken bara sprutar. Och bara för att det såg så kul ut ville jag med trampa på dem. Så sagt och gjort. Jag kliver sönder massa och har askul, enda tills det sprutar rök över mina vita Converse... Jag skrek av ilska jag kan söga er. För ena skon är nu mögelfärgad. Så dom ska tvättas. Jag blev verkligen sur.

Ellen ringde mig när vi var i skogen och berättade att hon tagit sitt körkort. Så när jag slutat kom hon och hämtade mig. Ronja och Emily va med också. Vi åkte runt lite och sen hem till Ronja. Runt fyra hämtade vi David på stationen. Sen åkte vi hem till Gemla så Ellen kunde byta skor. Sen körde Ellen in mig och David hem till han, där vi åt choklad. Sen mötte vi Bullen och Aida och åkte linbana! Stack hem till Juhlinne sen och hämtade henne och hennes hund, sen hem till Bullen. Mös där ett tag och sen kom Ellen och hämtade mig och vi åkte hem till Gemla igen.

Så nu sitter jag här och kollar runt. Ska snart lägga in bilder från orienteringen.
Haha, detta blev ett långt inlägg. Myzzz :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0