Håror

Jag måste bara få tillägga en liiiten sak här innan jag stänger av datorhelvetet.
Det är nämligen så att jag funderar på VARFÖR I HELA FRIDEN MITT HÅR INTE VÄXER? Jag menar, alla andras hår växer ju som fan. Typ flera meter på en månad. Men mitt. Nej det är ju klart att det inte ska växa. Hur mycket jag än försöker spara och spara så växer det typ en millimeter samtidigt som alla andras växer en meter då. Blir så lack. Jag vill med. Är snart så trött på mitt hår att jag överväger att raka av det. Bara för att. Men då blir det ju inte heller långt. Så jag hoppar nog över det.

Och som mina kära vänner, Jerry och Pärry Fluff, sa till mig en gång:
- Det är äkta håror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0