jag har inget kvar

Jag ville bara säga att jag har inte mycket kläder kvar i min garderob. Känns det som iallfall. Mamma och Erika tyckte det var mycket underhållande att titta på när jag rensade, eftersom jag alltid hittar kläder jag glömt bort, eller som jag aldrig har använt och prislappen sitter kvar. Förstår inte hur de tänker, men tydligen är det underhållande på något konstigt vis. Anyhow. Nu ska jag gå och... Ja, jag vet inte. Sova kanske. Om jag kan. Eller slökolla på en film. Får se hur mitt liv ter sig.



Erika fotade mig förra helgen när vi väntade på bussen.
Jag är snygg. Verkligen ashet. Bara så att ni vet.


Kommentarer
Postat av: david

fin bild men haha skorna va verkligen en c-c-c-combo breaker xD:P

2009-09-26 @ 16:45:07
URL: http://davknut.blogg.se/
Postat av: david

fin bild men haha skorna va verkligen en c-c-c-combo breaker xD:P

2009-09-26 @ 16:45:10
URL: http://davknut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0