jag, jag och jag

Jag har bestämmt mig. Jag ska vara utklädd till Zorro. Jag har suttit på mitt rum och klippt sönder pappas tröja, så jag kan ha ögonbindel. Jag ska ha en klänning som mantel. Jag har tejpat ett "M" på min tröja. Jag är så förberedd!!
Jag är däremot inte ett dugg klar med packningen. Jag hatar att packa, gör alltid det i sista minuten. Jag orkar ju inte? (Upptäckte vad jag andvänder ordet "jag" mycket nu...) Iallafall... Jag tycker det är skitsvårt att veta hur mycket man ska ha med sig och sån skit. Får panik :)
Plus att jag måste göra min samhäll, men jag fattar ingeting? Och jag måste duscha...

Innan idag var jag hos Ellen och tittade på hennes bil. Och satt och drack kaffe i hennes bil. Haha. Vi är inte redit vetiga. Jag har druckit kaffe med Bullen också. Hon kom bort en runda innan. Jag har en känsla av att jag inte kommer kunna sova inatt. Förmodligen på grund av allt kaffe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0