My day

Nu är jag hemma. Tro det eller ej. Jag menar, först höll jag på att somna så hårt på bussen att jag inte skulle vaknat vid min hållplats. Sen när jag väl var vaken, jag hade plingat och bussen skulle stanna, så glömde busschafören det. Jag var tvungen att skrika att han skulle stanna. Hatar att skrika så. Men idag fick jag göra det.

Min dag... Den har varit jävligt jobbig. Skolan är skit. Långa dagar. Många lektioner. LÅNGA lektioner. Hela tiden. Jag är sjukt trött. På skolan alltså. Jag orkar fan inte mer. Och vi har bara gått i typ fem veckor? Jag kommer snart överväga att ta till drastiska åtgärder här. Som typ... A, jag vet inte. Men något.
Efter skolan åkte jag med David hem, det är alltid lika mys det.  Jag fick lite massage. Det var skönt. Massage är något av det bästa människan har uppfunnit. Eller upptäckt, eller hur fan man ska säga.

Förövrigt är mitt öra som jag tog hål i för fyra veckor sen uppsvullet till ungefär sin dubbla storlek. Det gör lite ont.

Nu ska jag sova. Jag är stentrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0