Nej. Jag vet inte heller.

Jag har skrivit så mycket skit här i mina dar, så varför inte fortsätta lite till?
Ja, jag sitter fortfarande uppe. Jag är smårädd fortfarande. Jag väntar fortfarande på att mamma ska komma hem och göra mig sällskap. Jag har typ hittat på allt man kan göra vid datorn? Jag är riktigt sysslolös just nu... Otroligt tillfredställande. Ungefär lika tillfredställande som det är för er att läsa mitt tjabb om att jag är rädd. Eller ännu värre, om mina flugor som jag brukar tala om här... Dom har förövrigt inte varit och hälsat på varken igår eller idag. Kanske har de insett att jag är farlig. Att man inte kommer levande från mitt rum. Eller kanske inte. Vem vet? Inte jag iallafall. Jaha... Jag insåg nu hur mycket skit jag pratar nu. Jag tror ingen bryr sig om mina sov och flugproblem... Hum. Konstigt vad man kan byta äme fort. Se. Nu gjorde jag det igen. Ehm. Jag tror jag lägger ner detta nu. Jag slutar skriva. För allas bästa. För ditt och för mitt. Och för flugornas. Hahahah nu tyckte jag att jag var rolig. Beror nog på att jag är trött. Vill sova. Vill att mamma ska komma hem...

NEJ! Jag skulle ju sluta skriva.
Så. Nu gör jag det.
Detta var ett meningslöst, jobbigt och osamanhängande inlägg. Blir väl så när man är trött. Och rädd.

Nu gjorde jag det igen. Jag skulle ju sluta. He. NU gör jag det.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Lisa

det va nog det enda inlägget du gjort som jag verkligen förstått :O

hahaha xD

2009-09-16 @ 15:09:11
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0