plötsligt händer det

Jag har haft en helmys kväll med Bullen, precis som jag hoppades på ;)
Vi satt och pratade lite, sen kollade hon igenom mina kläder jag rensade ut i fredags om hon ville ha något. Och vi tittade på Idol 2004 dvdn. När vi gick ner i källarn för att titta på den tog vi med oss kolsyrat vatten och ett varsitt äpple. (!!!!!!!)

Bullen: Hallå... Ofta vi bara tar äppel och vatten då?
Jag: Ja... Någon gång ska vi väl vara nyttiga antar jag.
Bullen: PLÖTSLIGT HÄNDER DET!
Båda: HAHAHAHAHAHAHA

För er som inte vet brukar vi ha en tendens att vara väldigt onyttiga. Choklad. Chips. Cola. Det är inget ovanligt om man säger så...


Love you Bullen!
Jag är glad att jag har dig, söte.

Kommentarer
Postat av: Erika (bullen)

haha, fan vad bra vi va då ;)

as mys

älskar dig med du är bra bra bra

sov sött vi syns vid bussen imorn :)

2009-09-27 @ 22:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0