PMS inlägg

MEN ÄCKLIGA JÄVLA FLUGJÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Seriöst, varje dag i iallafall en vecka har jag haft minst 6 flugor på mitt rum när jag kommer hem. Jag blir så jävla lack!!!! Bah! Så äckligt. Så... OFRÄSCHT!! Jag får sånna utbrott på dem att jag befarar att mitt blodtryck tillslut kommer bli så högt att jag faller ner på marken. Stendöd!!!!! BAAH!

Och för övrigt har jag massa läxor. Samhäll, religion, matte som jag ska räkna ikapp, omvårdnad, engelska. Jag tror det var allt. Men på allvar, what the fuck?! Det är bara den tredje hela skolveckan och vi har redan haft en miljon läxor. Några inlämningar och ett prov. Vad är det här? Jag har ju för helvede ingen fritid!

Tror jag har avreagerat mig klart nu... Annars återkommer jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0